Fastställd diagnos.

Imorgon kommer jag troligtvist få en fast ställd diagnos efter att jag har varit och pratat med läkaren. Min diagnos Borderliner fick jag då jag var medicinerad så dom tycker inte att den gäller. Så nu ska jag få en mer "rätt" diagnos. Min psykolog säger att jag inte fyller alla rekriteringar för att ha bordreline. Det gör sällan någon. Men sen om jag har tillräckligt många rekriteringar för att få diagnosen borderline får jag som sagt veta i morgon. Förhoppningsvis.Så det ska bli spännande att se. Läkaren ska även skriva ett intyg på att jag behöver aktiverings stöd = mer pengar! :D

Att vara eller ikke vara? Det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha något måste det vara :D

2009-09-16 @ 18:26:44
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0