Godmorgon.

Som vanligt hoppas jag att ni har fått sovit gott!? Själv somnade jag direkt efter idol. Om det inte var så att det var så många som sjöng bra så skulle jag gott och lagt mig utan att kollat klart på Idol. Men fy fan vilka talanger det finns i Gävle!
Idag är det en sån där dag då jag vill slita sönder mig i stycken och bara proppa i mig massa godis. Imorse när jag vägde mig så såg jag att jag har gått upp 3kg av dom 4 jag gick ner. Állt går verkligen mot mig. När jag går får jag kraftig håll som gör att jag knappt kan gå, men det har jag trotsat. Men nu sen fyra dagar tillbaka så har ena foten börjat göra så jävla ont när jag går. *suck* Jag blir bara så jävla irriterad när jag börjat tänka på det. Men inget blir bättre av att jag skiter i allt och börjar proppa i mig godis. JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ CHOKLAD!! Tänkte att jag skulle börja träna i lilla gymet dom har här på hemmet och börja simma en gång i veckan. Men det får bli då jag blivit lite friskare från förkylningen. Men nu ska jag inte hänga mig kvar i detta utan jag lämnar det och tänker på vilka talanger det fanns i Gävle. Rekord sa dom till och med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0