Hej och hej då!

Kommer tyvärr lägga ner denna blogg också! För det finns en person som läser min blogg som jag inte vill ska ha nått med mitt liv att göra!

Imorgon kommer jag hem över helgen. Längtar!! Imorgon ska jag möta upp Eduardo i Sthlm, sen följer han med mig hem. Vi ska laga mat ihop, dricka lite vin och sen kanske gå ut en säng (hahaha ser nu att jag skrev säng istället för sväng) Nej sängen låter vi vara kvar hemma :P Sen på lördag kommer Therese, Johanna och Patrik över till mig. Vi ska dricka gott, umgåsas, äta gott. På söndag ska jag umgåsas med lillesyrran med film och snacks. Jag kommer säkert ha en toppen helg!! :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt att komma hem ett tag ju! :) Jag tror också att du kommer få en jättebra helg. Men du, om du fixar en ny blogg så lär du ge mig adressen... ;)

2009-09-24 @ 12:46:03
URL: http://nightflowern.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag hoppas du inte slutar blogga gumman älskar att läsa din blogg. ska bli så mysigt att ses verkligen

2009-09-24 @ 13:45:05
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Malin

Hmm...kan man inte blocka vilka som kommer åt sidan? Typ som på msn?



Puss

2009-09-24 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0