Hellu!

Idag gick jag iaf upp till lunch och höll mig uppe efter det. Gick ut och gick efter lunchen och efter det orkade jag duscha vilken jag inte orkar gjort ordentligt dom senaste dagarna. Förut orkade man bara ta sig in, skölja av sig och sen gå och lägga sig. Men nu hade jag till och med en liten mini spa. :)

Vart ingen Djungel George igår. Den filmen var för gammal för att hyra. Kunde man ju listat ut. Jag tycker dom ska göra dom filmerna (1:an och 2:an) på DVD ;) Vi hyrde ingen annan heller, både jag och Chris var för trötta. Men idag blir det nog till att hyra en film. Några film tips? ;)

Idag är det knappt tretton dagar kvar tills jag kommer hem. Jag längtar!! Då ska jag få träffa min lillasyster Jennie och några av mina vänner, Patrik, Johanna och Therese :)







Jag för nån månad sen som brunett. Nu är jag blondin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad synd den filmen är skitbra ju.. längtar efter dig med gumman

2009-09-12 @ 15:45:17
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Eduardo

Jag bara asgarvade när jag såg Djungel George första gången. haha



Här är några få tips:

Smala Sussie

The Wrestler

Benknäckargänget



Hoppas din helg blir soft ;0)

2009-09-12 @ 22:16:58
URL: http://eddalito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0