Vem är jag?

Vem är jag som är författaren till den här bloggen? Svårt att svara på faktiskt. Eftersom jag inte är samma person som jag var förut. Men jag kan säga att jag börjar tycka om den här personen jag håller på att bli mer och mer. Jag är stark, det är nått man är tvungen att vara när man är känslig och har fått stått ut med mycket. Jag har svårt att lita på folk, men det är heller inte så konstigt. Men det är också nått jag känner att jag blir bättre på. Inte alls lika känslig nu som jag var då. Jag har levt ett liv med många tragedier och hat tyvärr fått tagit många smällar pågrund utav det, även nära och kära har fått gjort det. Men nu får det vara slut med det. Just nu får jag vård på ett behandlingshem och det går bra, tufft men det går sakta men säkert framåt.

Annars när det är ljusa perioder i mitt liv så är jag en glad, positiv tjej som många anser är intelligent och rolig. Det är det jag jobbar på här, så att jag kan bevara mina ljusa stunder längre.

Det är tack vare alla mina vänner och min familj som jag har klarat det så här långt. Utan er hade jag inte klarat det här. ♥



Följ gärna min blogg på bloglovin.


bloglovin

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja du har absolut dina ljusa stunder finns här för dig i vått och torrt gumman älskar dig kraam

2009-09-10 @ 15:34:47
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Johanna

låter så bra de gumman saknar dig mycket kram

2009-09-10 @ 16:05:13
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Eduardo

Hoppas allt är bra med dig gumman :0) Kul att se att du är tillbaka i bloggvärden ;0) Kram

2009-09-10 @ 21:16:23
URL: http://eddalito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0